NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya

  • masa pelepasan:2024-02-28 08:43:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:238
  • Penerangan pantas:

    Nazaret,Lepaskan skru intiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Leka

Kandungan artikel

Lepaskan skru inti

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, jika ia mencapai [UNK],NazaretModel pengubah kuasa, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi,NazaretPengubah minyak tenggelam kelas efisiensi tenaga I, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

RayongOperasi pengubah tenggelam minyak

Kilang pengubah kuasa

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar,NazaretModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis kering, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

hak sifatSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Harga yang boleh diterimaSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Perubah telinga pemeriksaan

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

NazaretApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

NazaretMaklumat produk lain
  • DundockPlatform mengangkat bebas halangan menegakMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsun

    DundockPlatform mengangkat bebas halangan menegakMembeli adalah baik untuk memilih pembelian langsun

  • SribagawanTransformer tenggelam minyak S13Aplikasi industri

    SribagawanTransformer tenggelam minyak S13Aplikasi industri

  • OmahaTekanan hidraulik platform mengangkatborong

    OmahaTekanan hidraulik platform mengangkatborong

  • OmahaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikTiga perkara asas kerja rumah

    OmahaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikTiga perkara asas kerja rumah

  • AmersfoortContainer Jembatan NaikKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

    AmersfoortContainer Jembatan NaikKemahiran pemasangan dan penyelenggaraan

  • AmersfoortPlatform angkat bimbit 12 meterPenyelesaian kepada kegagalan

    AmersfoortPlatform angkat bimbit 12 meterPenyelesaian kepada kegagalan

  • AmersfoortPlatform mengangkat bebas halangan menegakKeperluan pemeriksaan

    AmersfoortPlatform mengangkat bebas halangan menegakKeperluan pemeriksaan

  • Kuala BelaitTransformer tenggelam minyak S13Kesanggupan

    Kuala BelaitTransformer tenggelam minyak S13Kesanggupan

  • segera:Peringatan: Maklumat NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya memberi anda NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya oleh syarikat kami, perkhidmatan NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya. NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NazaretBerapa banyak pengubahMasalah yang dihadapi dan penyelesaiannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!